2 Mart 2014 Pazar

Winter's Tale / Kış Masalı

- Çaldığın en iyi şey ne?
+ Henüz çalmadığımı düşünmeye başlıyorum.


Dün iş çıkışı eve gelip bütün gün uyudum. 
Bugün kursa diye çıkıp kendimi sinemada buldum.
Gidecek gücüm olsaydı ayaklarım kim bilir beni nerelere götürecekti..
Ama mecalim yoktu.
İşte farkında olmadan soluğu aldığım film Winter's Tale idi.
New York'ta bir Kış Masalı..
Filmi internette daha önce hiç incelememiştim. 
Bu sebeple kadrosunun bu kadar sağlam olduğunu da ancak filmi izlerken farkettim. 
Film bir çok kişiye göre durağan sayılabilir ama bana göre bu yıl izlediğim en iyi aşk filmlerinden biriydi. 
Fantastik bir kurguyla aşkı harmanlayıp, sonunu bu kadar güzel bağlamaları..
Şimdi filmin konusunu anlatıp da burda laf kalabalığı yapmak istemiyorum ama..
Kısaca özetlemek gerekirse; 

Peter Lake hırsızlık yapmak için girdiği evde Beverly Penn'e aşık olur. 
Ama aşık olduğu kadın ölmek üzeredir. 
Peter, onu severek yaşatmak ister.
Ama hesaba katmadığı yanlış giden bir şeyler vardır.

Filmin mesajı: Bu dünyaya gelmemizin, hayatta olmamızın mutlaka önemli bir sebebi vardır.
(Beverly bu mesajı filmde çok daha güzel anlatmıştı aslında, neyse..)

Filmden çıktıktan sonra kitapçıda dolaşırken kitabına da denk geldim. 
(Evet, kitabı da varmış ve benim haberim yokmuş. Bu kadar dünyadan bir haber yaşıyorum şu sıralar.)
Başrol oyuncularından biri de bizim daha önce Donwton Abbey dizisinde severek izlediğimiz Sybil. Yani Jessica Brown. Filmde anlatıcıda o. Yani onun sesinden harika replikler dinleyebilirsiniz.
Filmin çok güzel, bir kenara not edilebilecek replikleri vardı ama hiçbiri şu an aklımda değil.
Daha sonra yeniden izlemeyi planlıyorum, belki o zaman replikleri de paylaşabilirim.

Sountrack Birdy'denmiş. Anlamalıydım. 
Film müzikleri çok güzeldi.

Demem o ki, film güzeldi.
Ben çok sevdim.
Yıldızları ve mucizeleri seviyorsanız eğer filmi siz de sevebilirsiniz.


http://www.youtube.com/watch?v=67dml5MHmlE

Bu arada, izlerken ara ara gözüme toz kaçtığını da söylemiş miydim?

4 yorum:

  1. fragmanı bile harika :) kısa zaman da izlemek istiyorum :) teşekkürler güzel bir anlatım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yorumunuzu da merakla bekliyoruz o halde. Tesekkur ederim. :)

      Sil
  2. Ben de ilk defa duyuyorum filmi ,en son ne zaman sinemaya gittim ben yaaaa :S
    Bazen öyle göze toz kaçıracak filmler iyi oluyor be ...
    Ne demişler " Ağlamak güzeldir süzülürken yaşlar gözünden sakın unutma " Sezen de sevmem ben ama senin için feda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar mi dunyadan bi haberiz acaba? :s
      Sezen'le benim de aram pek iyi degildir ama sen soyleyince baska tabi. :*

      Sil