6 Ocak 2015 Salı

Aashiqui 2

Yılın ilk filmini önceki akşam izledim. Ve açılışı bir Hint filmiyle yaptım. Aamir Khan filmlerinden sonra başka Hint filmi izlememiştim. Çünkü Hint filmi izlemek gerçekten sabır istiyor. Sabır isteyen kısmı hiç şüphesiz müzik ve danslarla filmi iki katı süreye uzatmaları. En azından benim için öyle. Bu filmi de bir arkadaş instagramda paylaşmış ve çok övmüştü. İzlemeyi sürekli erteliyordum geçen akşam izlemeye karar verdim. 



Aslında filmin konusu klasik. Çok kez bu tarz senaryoları gördük izledik. Müzik kariyerinin zirvesindeyken alkol bağımlılığı yüzünden hızlı düşüşe geçmiş bir adam ile çok yetenekli olmasına rağmen keşfedilemediği için barlarda şarkıcılık yapmak zorunda kalan bir kızın aşkını anlatan bir film. Ama filmi çekici yapan şey ikisinin aşkının doruk noktalarında yaptıklar fedakarlıklardı. Adamın aşkının alkol ve kız arasında ikiye bölünmesi felaketleri de peşi sıra getirdi. Ve bu aşk için ikisi de sahip oldukları bir şeylerden vazgeçmek zorunda kalırlar. Elbette içlerinden biri en büyük fedakarlığı yapar. 

Filmin sonunun öyle olmamasını dilerdim. Ama yaptıkları sonun etkileyici olmadığını da söyleyemem. 

Ve filmin müzikleri tek kelimeyle enfesti! Hem de hepsi.. Youtubeda film müziklerini Türkçe altyazılı olarak bulmak mümkün. Sizin için iki tanesinin linkini paylaşıyorum. 


Ve benim favorim: 

https://www.youtube.com/watch?v=C9f61qFndrQ

2 yorum:

  1. Film gerçekten çok güzel biraz hüzünlü olsa da,ve müzikleri ayrı güzel :)
    veee bu filmi sevdin madem ek villain 'ı da izle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da izlenecekler listesine alıyorum o vakit. Çok teşekkürler. :)

      Sil