11 Ocak 2016 Pazartesi

Kocan Kadar Konuş: Diriliş

"Bir düğün hayalim hiçbir zaman olmadı ama sanırım bir yanım böyle bir düğün olmasından hep korktu. Hani derler ya 'Bu hayatta ne istediğini bileceksin.', ben hep bu hayatta ne istemediğimi bildim. Malum, kafa tersten çalışıyor. Fakat ne istemediğimi bilmek de seçenekleri aza indirgeyen, dolaylı yolda çözüme götüren bir şey."


İlk filmini ailecek izlemiş, çok gülmüştük. Efsun karakterini kendime çok benzettiğimden midir bilmem ama ben çok sevdim. İşin ilginç tarafı Efsun ile burcumuz, yükselenimiz ve hatta ay burcumuz bile aynıydı. Sanırım onu kendimle bağdaştırmamda bunun da payı var. :))
Hemen belirteyim, kitabını okumadım. Onun yerine sevdiğim iki oyuncu Murat Yıldırım ve Ezgi Mola'nın olduğu filmini izlemek daha cazip geldi.
İlk filmde klasik Türk kızı Efsun, ilk ve tek aşkı Sinan ile yıllar sonra tekrar karşılaşmıştı. Filmin finalinde de kalıpların dışına çıkıp, Sinan'a evlenme teklif etmişti. 2. film olan Diriliş de tam olarak oradan başlayarak düğün sürecini anlatıyor. Yönetmen evlilik sürecinde herkesin korkulu rüyası olan ailelerin hallerini romantik komediyle izleyiciye sunuyor.
İlk filmde bayıldığım Efsun'un anneannesini oynayan Nevra Serezli'ye devam filmi Diriliş'te, Sinan'ın babannesi rolünde Hümeyra eşlik etmiş. Ve tadından yenmez bir komedi çıkmış ortaya. 
Eğlenceli bir 1,5 saat geçirmek isteyenlere tavsiye ederim.

https://youtu.be/prvnYHB07g8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder