10 Şubat 2016 Çarşamba

Dedemin Fişi

Güldür Güldür şovun müdavimlerinden olan ben, bu ekipten çıkan daha doğrusu Bkm'nin oyuncularının bir araya geldiği Dedemin Fişi filmi, bir çok kişi tarafından eleştiri konusu olmuştu. Yok efendim, Gülgür Güldür ekibi keşke sadece o şovda kalsaymış da, bu bizim Türklerin programı azıcık tutunca hemen film işine giriyorlarmış da, bıraksınlarmış bu işi de bla bla bla.

Öncelikle, filmle şov programını neden kıyaslarız anlamış değilim. Türk filmlerini neden bu kadar kötüleriz onu hiç anlamış değilim. Geçen yıl keyifle izlediğim çok güzel filmlerimiz vardı. Büyük beklenti içine girmediğiniz sürece, filmden keyif almak mümkün. Evet, çok kötü berbat filmlerimiz var kabul ediyorum ama daha filmi izlemeden kötülenmesini, yerden yere vurulmasını anlamıyorum.


Neyse, filmin konusuna gelirsek.. ortada dağılmış bir aile ve fişe bağlı bir dede var. Dedenin fişini çekip çekmemeye karar vermek için geniş aile tekrar bir araya geliyor ama konu bu kararı vermekten öte miras davasına dönüşüyor. Mirası paylaşamayan kardeşlerin arasında yaşananları ise komik bir dille izleyiciye sunuyor. Güldürürken de düşündürüyor.

Filmle şovu kıyaslamadan bence keyifle izlenebilir bir film olmuş. Küfürsüz de güldürebileceğini de görmüş oluyoruz böyle yapımlarla. İzlerken güldük, hüzünlendik. Ailecek gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz.

2 yorum:

  1. bu ekibi seviyorum.
    ama sinemaya gitmek yerine evde izlemeyi tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde ailecek izlenecek türden bir film zaten. :)

      Sil