10 Mart 2016 Perşembe

Asude - Pabucumun Ajanı 1/2

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum; okuduğum en gereksiz kitaplardan biriydi. Kitapları birlikte aldığım için ikisini de okumak zorunda kaldım. Okuduğum zamana ve verdiğim paraya yazık! 


Deniz Akın; berbat bir iş görüşmesi sonrasında çok öfkelenir. Bu öfke ile içeriğinde patronları aşağılayıcı sözler bulunan, onlara sayıp sövdüğü bir cv hazırlar ve soluğu ilk gördüğü holding olan Üstüner Holding'in kapısında alır. Ama güvenlik engeline takılır. Türkiye!de en çok kullanılan isimlerden biri olduğunu düşünerek, Ahmet isminde kuzeninin olduğunu ve onun aracılığı ile iş görüşmesine geldiğini söyler. Ortaklardan birinin Ahmet olması, Deniz için bir şanstır ve güvenliği bu şekilde tongaya düşürerek içeri girmeyi başarır. Tuna Üstüner ile de ilk kez o gün, bindiği asansörde karşılaşır. İşe bakın ki, Tuna şirketin başkanıdır ve Deniz'in sahte kuzeni Ahmet de Tuna'nın azılı düşmanıdır. Üstelik Ahmet o gün iş seyahatindedir ve Deniz dört bacak üstüne düşerek işe alınır. Ve olaylar olaylar.. Vıcık vıcık bir aşk, seks fantezileri (Gül ve Avcı kitabında da aynı durum söz konusuydu, yazarın fotoğrafını görünce ister istemez çok şaşırmıştım, ayrıntıya girmeyeceğim), basit diyaloglar vs.. 

Asude, kendince romantik komedi dalında bir kitap yazmaya çalışmış. Ama azıcık bile gülemedim. Çünkü kitap çok ama çok basitti! Yazar hayalinde olmasını istediği ne varsa kaleme almış ve bunu kitap diye okuyucuya sunmuş. Tamam, roman bir hayal ürünü ama bu kadar da absürdlük olmaz dedirtti. İlginç bir şekilde de kitabın çok seveni var. Bu kitapta ne buldular da bu kadar meth edip, bu kadar abartabildiler çok merak ediyorum. Bir ara baya sayfaları atlaya atlaya okudum kitabı, çünkü kendini tekrar ediyordu. 

Demem o ki, Asude okuma faslı benim için bu kitapla son bulmuştur. Kimseye de tavsiye etmiyorum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder