3 Mart 2016 Perşembe

Inside Out / Ters Yüz

"Ağlamak; sakinleşmemi ve hayattaki sorunları çok takmamamı sağlıyor."


Bir ara dram filmleriyle kafayı bulurken, şimdilerde animasyon filmlerine takmış durumdayım. 
Inside Out da bu takıntı sayesinde izlediğim ve iyi ki izlemişim dediğim bir film oluyor. Zira kendisi ile acayip gönül bağı kurmuş olabilirim. 

Film Riley isimli kızın doğumu ile başlıyor. Onun doğumuyla birlikte duygular da oluşuyor. Önce gülümseme ile birlikte sahneye Neşe çıkıyor, Ağlamaya başlayınca Üzüntü beliriyor, ardından Korku, Öfke ve Nefret çıkıyor ortaya. Riley'in mutlu bir hayatı varken, babasının işi yüzünden taşınmak zorunda kalmalarıyla hayatı tepe taklak oluyor. Elbette duygularında da karmaşalar oluyor. İşte film, o duyguları konu alıyor. 

Aile kavramını da çok güzel anlatan filmi bence herkes izlemeli. Özellikle çocuklarınıza yapabiliyorsanız öğrencilerinize kesinlikle izletmelisiniz.

En sevdiğim replik :)
Ve son olarak finalin finali çok güzeldi. Ben duygularımın tipini çok merak ediyorum.
Siz de merak etmiyor musunuz? :)

12 yorum:

  1. Can'in favori filmi bu, ben henuz izleyemedim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izlemelisin, seversin. :)

      Sil
  2. Ben de bu filmi çok sevdim ya. Duygular bana çok samimi gelmişti. O hayali kahraman fil de çok sevimliydi. 2. filmi çıksa da izlesek bir an önce. Çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fili ben de çok sevdim. :) 2.filmi gelecek mi? Bunu bilmiyordum.

      Sil
    2. Evet çıkacak. Bu sefer ergenlik dönemini göstereceklermiş :)

      Sil
    3. Bu güzel habermiş işte. :))

      Sil
  3. çok sevimli bir filmdi. özellikle erkek ve kadın aklının çalışması arasındaki farkın anlatığı kısma bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film herkesin gönlünde benzer sebeplerle taht kurmuş sanırım. :)

      Sil
  4. cok tatli bi animasyon, bluray versionu icin ikinci filmden 10 dakikalik bi kisim koymuslar youtubeda mevcut, o da cok komik :) Ayrica eger izlememisseniz Big Hero 6 siddetle tavsiye olunur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Big Hero 6 izlenecek filmler listemde. En kısa zamanda onu da izleyeceğim inşallah. Bahsettiğin videoya bakacağım. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Çok merak ettim ki:)
    En kısa zaman da izleyeceğim.

    YanıtlaSil