7 Mart 2016 Pazartesi

Strange Magic / Tuhaf Bir Sihir

"Bu hikaye, yan yana duran ama ayrı dünyalara ait olan iki krallığın hikayesidir."

Tavsiye üzerine izlediğim bu animasyon, beklentimin çok üstünde çıktı. Çoğu yerde beğenilmediğine dair hatta baya sert şekilde eleştriler okusam da ben sevdim. 
Film iyilerin ve kötülerin krallığından oluşan iki ayrı dünyada yaşayan goblinler, periler ve bir sürü yaratığın aşk iksiri uğruna verdikleri savaşı anlatıyor. Marianne iyiler krallığının babasından sonra başa geçecek prensesidir ve aşık olduğunu sandığı Roland ile evlenmek üzeredir. Roland ise kuracağı ordunun hayaliyle prensesin peşindedir. Düğün günü Marianne talihsiz bir şekilde aldatıldığını öğrenir ve aşka olan inancını tamamen yitirir. Roland aşk iksiri ile Marianne'i kendine aşık etmeyi kafasına koyar ve asıl macera başlar. 
Unutmadan belirteyim, biraz güzel ve çirkin masalını andıran bu animasyon filmi aslında bir müzikal. :) Filmi izleyip de sevenler genelde Marianne karakterini seviyorlar, oysa ben kötü kralın annesi olan Griselda'yı daha çok sevdim. :) İzleyenleriniz varsa beni anlayacaktır. 
Bir de fısıltı gazetesi olan mantarlar vardı tabi. :)

Animasyon severler için filmi tavsiye edebilirim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder