5 Nisan 2016 Salı

Yaprak Öz - Berlinli Apartmanı vs Şeytan Disko


Canım Damla, uzun zaman önce bu kitapları okurken ne kadar korktuğundan bahsetmişti twitterdan, instagramdan ve blogundan. Hatta o zamanlar dalga geçmiş bile olabilirim kendisiyle. :) Gel zaman git zaman, biraz alışılmışın dışına çıkıp farklı bir kitap okumak istediğimde de Canım Zahide'den kitaplarını ödünç aldım. 
İlk olarak Berlinli Apartmanı'nı okudum. Gece okuduğumdan olsa gerek, su içmek için mutfağa giderken bütün ışıkları yaktığımı söylesem ne dersiniz? Kitapların türü korku/gerilim. Normalde bu tür kitap okuyanlar için belki ürkütücü gelmeyecektir ama benim gibi hiç okumamış ya da çok nadir okuyanlardansanız, gece yatmadan önce Nas ve Felak okuyup bolca dua edip öyle uyuyabilirsiniz. :)

Berlinli Apartmanı kitabının konusu; cinayet kitapları çeviren Oya, Berlinli Apartmanı'na taşınır. Apartman günümüz sitelerinden çok uzak bir aile apartmanıdır. Oya da komşularıyla kısa zamanda sıkı fıkı olur. Ama zaman geçtikçe apartmanda tuhaf olaylara şahit olmaya başlar ve korkuyla birlikte neler olduğunu çözmeye çalışır. 

Şeytan Disko kitabının konusu ise; her şeye doymuş olan Deniz'e eskilerin tabiriyle arpası fazla gelmiş ve depresyona girmiştir. Bu evliliğinin de kötüye gitmesine neden olur. Bir psikiyatrla görüşmeye başlar ve rüya ile gerçek arasında tuhaf şeyler görmeye başlar. Gördüklerinin başka bir hayata ait olduğuna inanır ve reenkarnasyon fikrini saplantılı bir şekilde araştırmaya başlar. Bu araştırma sırasında bir medyumla tanışır ve sürekli rüya ile gerçek arasında gördüğü o kıza neler olduğunu öğrenmeye çalışır. 

Yaprak Öz gerçekten çok başarılı bir yazar. Ben her iki kitabı da sevdim. Bu tür kitaplara güzel bir giriş yaptım sanırım. Yazarın yeni kitabı da yakınlarda çıkacak. Onu da merakla bekliyoruz. :) Hala okumayanınız ya da tereddüt edeniniz varsa bence bir an önce okuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder