1 Mayıs 2016 Pazar

Meydan Okuma 20. Gün

Günün birinde nereyi ziyaret etmek ya da nerede yaşamak istersiniz?


Londra! Hayallerimden biri orada yaşayamasam da bir gün mutlaka oraya gitmek, gezmek, doyasıya şehrin ve parklarının (özellikle Hyde Park) tadını çıkarmak. Ama nedense sadece zengin olursam gidebilirmişim gibi geliyor. İngiltere'ye gitmenin ne kadar pahalıya patlayacağını tahmin etmek çok da zor değil malum. :)

Bu kasvetli pazar gününde, bir süredir dinlemekten bıkmadığım bir şarkıyla kapanışı yapayım.

https://youtu.be/7ermJhgvtk0

Oldu o zaman..
Kaçtım ben.

9 yorum:

  1. Golborne Road'ta yürümek istiyorum sonra da şehrin dışında Virginia Woolf'un evini ziyaret etmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim familyada bir Londra geleneği var. İlla bir dönem orada yollar kesişmiş. Sanırım tek yaşamayan ben kaldım burada :D

      Sil
    2. Aaa şarkı önermeyi unuttum.
      https://www.youtube.com/watch?v=lyovXYWphkc :) Bol Londralı.

      Sil
    3. Yakında senin de yolun düşer o zaman. :) Benden önce gidersen olmaz ama. :P Şarkı için teşekkürler. ^^

      Sil
  2. ben gidebildiğime göre zengin olma şartı yok sanırım :) haklısın pahalı ama hele ki sen çok istiyorsan kesin gidersin, walla bak. çok ciddiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asgari ücretin üstünde bir iş bulabilirsem, parayı biriktirip gidebilirim belki ama önce işsizlikten kurtulmam lazım. :D

      Sil
  3. Ya orası da çok sıkıcı ve orada çocukları sevmek yasal olarak yasak. yani bir çocuk gördüğünde yanağından bir makas aldığında 2 yıldan başlıyor. ha bi de öptüğünü düşünsene. ben yoldaki sümüklü çocukları bile öpme isteği olan bir insna olduğumdan benim için yaşanılır bir yer değil. bence gitme sen de oralara. kötü orası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya deme öyle. :( Uzaktan gözlerimle severim alışkınım ben zor olmaz. Gideyim herkesten uzak sakince yaşarım işte. :/

      Sil