10 Mart 2017 Cuma

Yağmurda Dans Eden Kuşlar

İki gece ateşler içinde yattım, sayıklayarak uyandım.
Günlerce kabuslar ve karabasanlarla uğraştım.
Sabahları hiçbir şey olmamış gibi uyanıp işe gittim.
Biraz kilo aldım, sonra zayıfladım.
Sonra da biraz toparladım.
Yine kalp kırdım, kırıldım.
Ağladım ve güldüm. 
Sustum, sustukça çoğaldı sesim.

Dün akşam iş çıkışı yağmura yakalandım.
Çantamdan şemsiyemi çıkardım, açtım.
Daha iki adım gitmiştim ki, şemsiyem rüzgardan ters döndü.
Ben de şemsiyeyi kapatıp, yağmurda ıslanmaya karar verdim.
Biraz ıslanmanın kimseye zararı yoktu, hatta faydası vardı.
Bu sayede gökyüzünde yağmur eşliğinde dans eden kuşları görebildim. 
Sonra bir anım aklıma geldi.
Üsküdar'da yağmurlu bir sonbahar sabahında, şemsiyesi olmayan adamla ilgili. 
Başımı kaldırıp hâlâ yağmurda dans eden kuşlara bir kez daha baktım.
Yağmur damlaları yüzüme vurdukça mutlu oldum.
Gülümsedim. 

Blogun kapanma sebebi, istemediğim insanlar tarafından deşifre olmasıydı.
Önceki gün bir mail aldım. 
Bir insanın yüreğine dokunmakla ilgili. 
İyi ya da kötü, bilmediğim bir yerlerde tanımadığım birilenin yüreğine dokunabildiğimi bilmek güzeldi.
Çünkü birileri de bu sayede benim yüreğime dokunabilmişti.
O zaman bloguma geri dönmeye karar verdim.

Bir iki güne kadar da blogda ufak bir oyun başlatacağım. 
Katılan olur mu bilmem.
O zamana kadar hoşça kalın. 

https://www.youtube.com/watch?v=B8Fvas_wdCc



2 yorum:

  1. "Sustum, sustukça çoğaldı sesim." Ne kadar doğru tespit.

    Geri döndüğüne sevindim komşum :) Oyunu da merakla bekliyorum. Şalanj gibi yarım bırakmayacak durumda hissedersem kendimi, ben de severek katılmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)

      Hergün yazmalık bir şalanj değil de haftalık güzel bir şey planlıyorum. Bakalım. Umarım iyi hissedersin, senin de görürüm oyunda. :)

      Sil